BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 20., kedd

Játékok:)

Ejha, de régen írtam ide.
Na, de mint a címben is olvashatjátok játékokat tettem ki a blogomba. Ezek nem sima játékok, hanem Twilightosak! :D
Ezeket muszáj mindenkinek kipróbálni, mert jó kikapcsolódást nyújtanak:)
Szoktatok rejtvényeket fejteni/csinálni? Mert ha nem, akkor itt az ideje, nehogy valaki bepunnyadjon nekem.:D
Hol is vannak a drágák?
Görgess lejjebb
lejjebb
lejjebb
lejjebb
lejjebb
lejjebb
lejjebb
lejjebb
lejjebb
Ajaj, csak nem az oldal aljára érkeztél? Mert ha igen, akkor már meg is találtad őket!:P
Ma tök happy vagyok, csak ezért raktam fel ezeket.
Jó szórakozást hozzájuk!

3 megjegyzés:

nicolle írta...

milyen játékok? én vagyok vak?

nicolle írta...

megvan :D

Jucus írta...

Örülök hogy megtaláltad őket:)